sâmbătă, 16 aprilie 2016

Oamenii toxici



               Buna seara dragii mei cititori,astazi va voi vorbi despre un subiect care mi-a atras atentia zilele trecute,cand mi-a fost adus in atentie de catre o prietena de-a mea si anume,oamenii toxici.
Ce sunt oamenii toxici si cum se comporta ei?Oamenii toxici  nu sunt doar negativi ci si distructivi.Un om negativist te poate influenta doar pe moment pe cand un om toxic iti poate creea un dezechilibru permanent si poate fi reperat doar dupa ce te-a otavit.
Se spune ca daca iti mentii pozitivismul nu poti fi afectat ,insa sub influenta pozitivismului,atitudinea toxica te loveste in plin.

Cei mai multi dintre noi avem schimbari de dispozitie dar asta nu inseamna neaparat ca suntem negativisti ci doar ca suntem dezechilibrati.
O persoana toxica nu este negativa la suprafata,ci in interior,ea cultiva negativismul si se foloseste de vibratii ca sa atace.Emotiile alterate le foloseste pe post de arma,rezenta unei astfel de persoane esti supus unui abuz emotional ce te pote influenta in mod profund.Am fost sub influenta unei astfel de persoane 11 ani,acum am scapat definitiv de acea persoana, care pentru mine acum este ca si neexistenta si pe care cred si imi doresc sa nu o mai intalnesc cat o sa traiesc.Oricat de pozitiv am gandit,oricat de zen am incercat sa fiu,nu am scapat de rautatea intruchipata.Inca sunt ranita,acum insa ma vindec departe de aceea persoana.


Daca esti atent la acest tip de persoana,vei observa ca modul de raportare este in mod exclusiv indreptat spre sine.Se ia pe sine un punct de reper pentru tot ce se intampla,iar actiunile unei astfel de pesoane sunt influentate,in mod exclusiv,de emotiile negative ce le cultiva.El isi supreaevalueaza ego-ul ca sa se simta superior,insa realitatea  este exact pe dos.Relatiile sale sunt unidirectionale,el nefiind in stare sa investeasca in ele,are atitudinea caruia i se cuvine totul.El se vede cel mai bun,cel mai competent,cel fara de care viata multora af fi inutila.Daca cineva il coboara de pe piedestalul pe care s-a urcat singur,devine agresiv.


Ce puteti face sa scapati de o astfel de persoana?Puteti sa o ignorati total,sau sa o eliminati din viata dumneavoastra iar daca nu puteti pentru ca sunteti implicati intr-un proiesct sau ca face parte din familie,atunci incearca sa ai o imagine de sine foarte buna pentru ca descurajeaza acest tip de oameni.


Cei toxici nu te iubesc,nu te respecta,nu iti sunt prieteni si nici nu iti vor binele.Ei au probleme nerezolvate cu ei insasi,nu si le cunosc sau nu si le accepta,insa le aduc in relatiile lor.Faptul ca tu ii accepti in continuare in preajma ta,nu face decat sa le intareasca aceste comportamente si atitudini disfunctionale.

Indiferent care este natura relatiei tale cu o astfel de persoana,fie ca iti este ruda,prieten,partener de cuplu,prieten din copilarie,coleg sau o persoana care a intrat recent in viata ta,cel mai bine pentru tine este sa te distantezi de ea.

Iubeste-te si pretuieste-te suficient de mult incat sa nu le mai permiti oamenilor sa se poarte cu tine intr-o maniera care iti face rau sau care te face sa te sinti rau,devalorizat,nerespectat,manipulat.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu