marți, 12 aprilie 2016

Cele mai frumoase 10 actrite de la Hollywood







                              Buna seara dragi cititori,astazi va voi vorbi despre 10 cele mai frumoase actrite de la Hollywood,in viziunea mea.Dar aici voi include si actrite de 40 de ani dar si de 20.Bineinteles ca nu voi scrie despre frumuseti deja lengedare gen Angelina Jolie ,Elizabeth Tylor sau  Marilyn Monroe,desi stiu ca le adorati.Deci incepem ...

Locul 10.Katie Cassidy(29 de ani),nascuta in Los Angeles, cunoscuta pentru filme ca Taken,Monte Carlo,Arrow,Click

Locul 9.Cameron Michelle Diaz(43 ani),nascuta tot in California,cunoscuta pentru filme ca The mask,Ingerii lui Charlie,Sex tape,The other woman.etc.



Locul 8.Megan Fox(29 ani),nascuta in Tennessee,cunoscuta pentru filme ca Jennifer s body,Bad boys 2,Transformers etc.

Locul 7.Dilshad Vadsaria(39 ani),aceasta actrita s-a nascut in Pakistan si o stim mai mult din seriale(Second Chance sau Revenge) dar am inclus-o in top ca-mi place mult de ea.

Locul 6.Leighton Meester(30 ani),originala din Texas si o cunoastem din filme ca Gossip Girl,The Roommate,Monte Carlo,in care joaca alaturi de actrita de pe locul 10 in topul meu.


Locul 5 Charlize Theron(40 ani),actrita s-a nascut in Africa de Sud,avand o frumusete naturala,deosebita.A jucat in filme ca Mad max,Prometeus,The italian job si preferatul meu The astronauts wife.


Locul 4.Amber Heard Laura (30 ani) originala din Texas,casatorita cu Johnny Depp,a avut norocul sa joace alaturi de doi dintre actorii mei preferati(Johnny Depp si Nicolas Cage) in Drive Angry si The rum diary.


Si iata ca am ajuns la cele mai frumoase actrite in viziunea mea.

Locul 3 Kate Beckinsale(42 ani),actrita britanica a jucat in multe filme cunoscute,Van helsing,Pearl Harbor(preferatul meu,l-am vazut de 7 ori si inca il urmaresc cu placere)Total Recall,Lumea de dincolo 1 si 2,Click,etc.



Locul 2 Marbot Robbie Elise(25 ani)o australianca foarte frumoasa care a jucat in filme ca Focus( alaturi de Will Smith),Suicide Squad(tot alaturi de Will Smith) sau Tarzan.


Locul 1 este ocupat de o fata balcanica mai exact din Bulgaria care are 27 de ani si a jucat in Jurnalele vampirilor.Da este vorba de cea mai frumoasa actrita, din punctul meu de vedere,Nina Dobrev.






Sper ca v-au placut si daca doriti, puteti sa-mi scrieti care sunt preferatele voastre.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu