duminică, 27 martie 2016

Inceput

                                                    Buna seara dragii mei cititori,am creat acest blog ca sa va arat schmbarile prin care poate trece o femeie normala,sa impartasesc cu voi experientele mele placute sau neplacute sau sa va ajut sa va regasiti.Sunt o femeie normala care intr-o zi a realizat ca nu are nimic de care sa se mandreasca fetita ei,asa ca am inceput sa ma dezvolt personal,am inceput sa scriu poezii,sa-mi caut un job part-time ca sa-mi petrec mai mult timp cu ea si sa devin o persoana de succes.Cum?Nu stiu dar vom afla pe parcurs daca veti sta alaturi de mine.
             Voi scrie despre locuri de joaca pentru copii,din Bucuresti,despre orice subiect de dezvoltare personala,despre poezii,carti bune sau filme bune etc,etc.
             In fiecare zi voi posta un subiect,puteti sa-mi scrieti orice,poate va pot da un sfat sau va pot ajuta cumva,va promit ca veti trai alaturi de mine in fiecare zi.
             In continuare va voi scrie o poezie pe care am compus-o eu.Lumea din ziua de azi nu mai e asa visatoare cum era in urma cu cativa ani,ba cred ca au uitat poeziile...ce pacat!!!Va rog sa nu ma criticati prea aspru pentru ca e prima oara cand am curajul sa-mi public poeziile.Pe maine seara!Nu uitati sa visati!
         

           Inima mea e acum pustie,goala
           Parul sta rasfirat,in a ta poala
           Si ma privesti inlacrimat,
           Tu m-ai ranit,tu ai plecat.
            Acum tu ai regrete,stiu
           Dar ele au venit tarziu,
           Nu te-am uitat,tot te iubesc,
           La tine noaptea ma gandesc.
           Adio dragul meu iubit
           Caci pentru tine mult am suferit,
            Tu ai acum o viata a ta
           As vrea sa o am si eu pe a mea!
           Fara iubiri si nici promisiuni,
           Fara dureri si nici minciuni.
           Nu imi doresc sa mai iubesc,
           Ci pur si simplu sa traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu