luni, 28 martie 2016

Seriale online gratis

                                          


                                                           Buna seara dragii mei cititori,asta seara as vrea sa va prezint un website, care mie imi este foarte util  si anume  www.990.ro care are o gama larga de seriale si filme online.Este un website profesionist,in care iti poti face un cont,mai apoi te poti loga si bifa ce seriale ai vrea sa le vezi,le-ai vazut sau iti sunt favorite,plus ca poti stii  ce episoade ai vizonat.Misto,nu?
                   www.990.ro este dedicat tuturor persoanelor care aprecieaza filmele bune ,seriale de calitate,dupa cum scriu si ei in descriere.De asemenea ofera informatii despre filme,actori si seriale.
                   Acolo eu am vazut niste seriale abslout superbe,la care m-am uitat cu placere si am sa enumar cateva din favoritele mele si as dori sa-mi lasati un comentariu cu ce seriale v-au captat atentia.
                   1.Complication
                   2.The good wife
                   3.Eye candy
                   4.Wayward pines
                   5.Scorpion
                   6.Sons of anarchy

                    Complications este foarte captivant inca din primul episod,este ca gen crima,thriller,in rolul principal jucand Jason O Mara(pe care eu nu l-am mai vazut in nici un film pana acum dar mi-a placut la nebunie)un doctor,a carei viata se schimba complet cand intervine intr-un schimb de focuri,salvand viata unui pusti si omorand unul dintre atacatori(el fiind un om ce salva vieti,nu le lua).Un film real,captivant cu multe intorsaturi de situatii.Are nota 7.2 pe IMDB dar merita mai mult.
                   Astept comentariile voaste!Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu